puasa hari ini...

haha!! at least something make me laugh
nah..ak tgk utube, org main gitar smbl nyanyi lagu katy perry-thinking of u
mmg best lah, girl tu pun buget cute kan
tp bunyi gitr dia tu pndi lari2
ahaha..
cee mcm aku pandai main gitr sangat

huh! 3 hari sdh aku berbuka nda nikmat
ak nda tau mo mkn apa
trus, x byk choices..
1 menu jak lah yg boleh buat ku benafsu ckit makan
yong tau foo
lain tu mcm... erm..
td ku beli nasi putih sama lauk
spjg puasa, ni yg 3rd tym la ku mkn nasi
bukan diet..nada selera bah
duiii...rindu nya ku sama masakn mama ku..
biar yg besa2 ja..ttp jua ku rasa nyaman ni
kalau kna ikan masin lg, naa boleh bepiring2

hem, badan ku pun start sdh x brpa sihat
sengal2 sana, sengal2 sini
panas2..mcm mo dmam..
tp aku xmo declare yg ak demam
mgkn aku juz penat bah ni
sama kurang air kan, well puasa..

erm..pa tujuan aku post ni sbnrnya
ak mo bgtau bazar d cni kontot...
tu ja..

heee
Image Hosted by ImageShack.us

2 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

bazar kontot..?
mcm mna tuu..?
ada ta lg bha..

tity said... Best Blogger Tips

pindik bha..
nda puas ngunjr brg sungkai