the 7th day at 'Meow'

yeh..tipu lah ak mau buat entry dgn week 1 day 1 tu semua..haha. dahsyat.
today, klu d kira2.. adalah week 1 day 7. tapi.. manada org keja ari ahad o..hehe..apa pun saya tetap akan melaporkan apa berlaku. ceeeh.. :-P

utk 1st week ni kami, ak bersama 2 org g rakan se U ak, duk bahagian cytology. overall, ok la. apa aku blaja?? pap smear tu semua, staining.. dan paling ak xcited sekali buat.. seminal fluid analysis. haha.. that was my 1st time hidu bau semen. haha!! meloya kan. ya lah, mesti lah 1st time. kalau ber 'time'-'time' dah..pelik tu..curious jg org..ak hidu dr mana melainkan aku buat benda2 pelik dan kotor plus jijik d mata masyarakat kan.. hihi.. enjoy tgk sperm gerak2..berenang dgn happy nya.. hihi.. ada masa ak upload pix + video yg aku curi2 amik tym observe sperm tu... :)

byk lah aku belajar cni.. kalau d bandingkan dgn praktikal ak yg lepas, dekat melaka..hospital daerah jak bah.. memang ak blur habis. huh!! mcm sia2 jak ba ko sana.. enjoy, sure ko enjoy...tp input sikit jak ba ko dapat.. d kuching ni, ada lah staf yg boleh d rapat.. ceh. haha!! :D

penglaman d swk plak..apa aku perasan.. round about dia..gila gila punya besar. haha. kalau buat u turn d r/about tu...eww..mcm roller coaster. ceh. tipu lah. tp..betul punya cakap.. BESAR. tp x heran jg lah kan.. tanah swk luas baa.. lagi kan ak lawak 1 benda. satu buah ni, mati2 ak ingat xda d sabah. buah kembayau. rupanya ada juga. haha. tapi d swk panggil lain..dorg panggil dabai. rasa...boleh tahan..bg cita rasa org kampung. uwekk!! org kg lah sgt aku ni kunun...tapi kenyataan pun. apa lg aa?? xtau mau cerita ap lagi..

ok lah. d next2 day will be my busiest day.. tgk lah kalau dpt on9, undate blog ni..insyaallah..

p.s.: ke'sot'an ku semakin hilang..alhamdulillah..

1 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko nampak sperma ker? hahaha
aku nak bg sampel untuk ko kaji blh
haha