istimewa

siapa tahu akan keistimewaan diri sendiri?

ak tiba2 terpikir..apa ada pada aku sebenarnya.mau kata aku ada rupa, ak rasa ak ni taraf muka etnik ja.. hehe mcm org ulu-ulu...haha. serius ba. kalau dulu aku seronok bila ada org menunjukkan minat dgn aku. kemudian aku akan mula tunjuk mesra dgn dorg. just give a smile. hee.. bila dorg jadi kawan aku, aku akan layan dgn baik. ak buat apa yg ak selesa, tiada perkataan 'control'. tapi x lah sampai korek hidung pun depan dorang..tu dahsyat tu. :-P ni kira perkara baik dalam diri aku kah?? ada org cakap aku lemah lembut. haha!! ak x rasa pun. ak rasa diri aku xda ciri tu pun. utk jadi lemah lembut ak rasa penat. ak suka selekeh. ada org cakap aku baik. huh?? part mana yg aku baik nih.. ya kot. ak baik. tapi utk org yg rapat dgn aku, dan org yg baik dgn aku. as long kamu x buat aku meluat, sakit hati then ak akn layan kamu dgn baik... tapi ak sekarang dah x buat baik dgn org yg baik dgn aku.. sungguh sedih :'(( ada org cakap aku menarik. hehe. cepat muntah sekarang. bhgn mana yg ak menarik? ak pakai selekeh pun kata menarik? pelik pelik pelik. apa yg ak dah buat sebenarnya sampai ada org kata ak menarik? ada org ckp dia suka attitude ak. hehe. attitude??? ak x ber-attitude mcm princess pun. kalau depan org, ak suka ketawa besar. good attitude kah tu? hairan. apa ada pada ak sebenarnya??

sesi mencari diri sebenar.. kaunselor ak ckp, kalau kt x tau siapa diri kita, kita mudah terikut org. ikut pergi sana sini, and last membinasakan diri. so ak mau cari diri aku, siapa sebenarnya. which is which the strength and weakness of me.

p.s.: hargailah apa yg kt miliki skrg, jgn sampai dah hilang baru mencari.perkara ni betul2 bagi pengajaran utk diri aku. semua kerana Bear...

0 comments: