1 2 3....

HAHAHA!!! aku tak kira korang nak cakap aku ketinggalan zaman ka... aku ni kecoh dgn hal kecik ka... aku ni kebudak-budakkan ka..aku tak kira..aku nak show gak apa yang aku buat 3 jam yang lepas.. selesai je solat maghrib, aku yang di landa kebosanan, belek2 lah akhbar yang aku beli tgh hari tadi.. lepas tu terpandang benda alah ni. memang aku dah lama kenal, dan jumpa benda tu, tapi ak tak pernah nak dekatkan diri dgn permainan 'pintar' ni.. so, kiranya ni lah 1st tym aku buat..



ak tak tau yg ni ke brpa kali aku try buat, sampai kertas akhbar tu... 'berbulu' sebab aku balik2 padam.. and last aku pindahkan ke atas kertas, dan buat lebih besar dari apa yg ada kt akhbar tu.

naaah..lepas 3 jam, baru selesai.. huhu.. hepinya hati aku.. haha.. tau, korang mesti kata, alaa.. buat dalam masa 3 jam pun nak kecoh ke.. aiiih..ni 1st effort aku tau buat benda alah ni. mesti lah gumbira yang teramat sangat sebab dapat selesai kan.. hihi. lepas ni hajat nak beli buku sudoku lah.. macam best pulak nak selesaikan... almaklumlah, dah lama x jumpa nombor... yang suatu ketika dulu jadi subjek fevret aku.. hihi.. k, daaaa

0 comments: