menjuih+memuncung bibir...


haish!! again about the feeling
sometimes i think it's better not to involve in any network yet i still want to
malas aku mau tau update itu ini tapi aku mau juga
neves tau bila tengah cek tu.. macam cek result plak haha!!
ya baa...diam2 aku ni..walau aku nda byk kontek, sbnrnya dalam hati aku mau sangat
tapi aku xmau lah kalau aku jak lebih2 kan
padahal ntah apa orang lain kata...
jangan2 sengal tahap gaban tu sama aku
mana kita tau kan what others feeling
simpan jak la...diam jak lah...
betul lah kata orang, once u break his trust on u, jgn harap dia akn trust ko lagi. even he said he is, but its not the same anymore.
aku betul betuuuul mau tau apa org tu fikir pasal aku..
kah, dia memang x kisah sudah pasal aku??
ya ka aku ni ibarat.....
kain d ampaian yang d tiup angin kuat, dan penyepit pula, tinggal sebelah jak. itu pun hampir2 terlepas...
huhuu

waa..xmau, xmau..GEDEBOK!!
huuu.. i'm no longer yours..
ish, stop imaging bad things.


HEH!! jiwang lah pulak aku nii...

2 comments:

RABUN said... Best Blogger Tips

semangat ler sikit... ceriakan dirimuuuu

tity said... Best Blogger Tips

apa pun, hdup msti d teruskan, kan
hee..