jari ku ringan =P

seperti kebiasaannya, bila aku sebenarnya punya banyak kerja yg harus dselesaikan, jari jemari aku sangat lah ringan nak buat entri baru.. tp x pula ringan bila aku memang, sememangnya free.. huh!!

ok cerita aku... em?? apa?
xtau..hehe...

tanggal 4, aku just duk rumah je ye...x g mana pun. walau aku ada plan nak turun lab, tp sebab ak bgn lambt..ak malas nak turun dah. so duk rumah...ak pun x tau apa aku buat. hihi. dah hilang ingatan pasal semalam...

tanggal 3, ak bangun lambat gak.. so siang tu ak just duk rumah tunggu masa nak besiap g dinner.. ada ke patut budak2 yg manage event tuh suh kami kumpul pkl 4:45 pm...em... ak yg memang ratu lembab nih pn terkocoh2 nak bersiap.. hehe.. apa x nya, dlm pukul 3 lbh tu ak baru nak 'ote' baju ak. besar lah kononnya.. masa try kt fitting room rasa ok jer.. saiz XL. bila dah beli, match dgn itu ini, rasa pelik plak tgk baju ak tuh.. so ak 'ote' lah ckit..nak nmpak hot lah kononnya.. *uweeekkkk!!! =P ok, ok... nak d jadi kan cerita.. ak dah lewat 1 jam dari yg d jadualkan.. for sure lah bas tinggalkan aku kan. so tgh aku sibuk bengong nak join kete sapa utk p tpt dinner tu... ak msg kawn llk aku. tny dia dah gerak lom.. tp dlm hati.. "huhu, perlu kah aku naik moto?" utk pengetahuan, ak x pernah naik moto lg.. hehe, nak gelak? sila kan. dia reply "belum lg. ak msh d Angsana, duduk minum2. bas blm datang" hoho...pendek ceta, ak pun join dia, naik bas.. huh!! dalam hati memang lancar je ayat2 best 'memuji' kepintaran dorang mengurus event ni.. haha.. ok, ak faham bukan senang nak handle event2 mcm nih...tp agak2 lah..nak suruh org kumpul waktu tu, asar pun x sempat... and last....hehe. fullstop lah pasal benda nih. takut ayat x baik keluar... jatuh saham aku sebagai gadis melayu terakhir.. hahaha!!! so far... urm, kalau ada nak buat vote, ak just bagi 2 stgh bintang je.. hee. ok pics ada kt FB ak...and ak pun malas nak upload kt cni.. semua pic pun tag atas nama ak.. ak x guna kamera ak mlm tu... sekadar jd pemberat beg aku je.. hihi

tanggal 2, urm..tengah pikir apa aku buat. oh!! ak ada test petang tu..haha..tapi ak puas hati tgk markah test aku hari tu..agak memuaskan, tapi ak xtau lah result utk keseluruhan subjek tu mcmn.. hopefuly i get, at least B+. demand ke? xlah kan..kalau ak kata at least A+, baru namanya demand, ye x? hehe.. ya lah. bayang kan je, test 1 utk subjek tu ak dapat 10 over 30. cantik kan markah itu. hahaha!!!! HOIT!! bangga dengan sesuatu keburukan itu tidak baik. syytt. =)

tanggal 1, orang kata... April Fool.. huhu.. sedih sapa yg sambut benda tu.. sapa yg tahu, tahu....sapa yg tidak, sila lah cari kenapa... =)

0 comments: