current status..??

result dah kuar...debaran hari tu pun dah senyap...alhamdulillah, pointer melepasi mimpi2 ngeri aku.. wahaha!! well, ber malam2 aku nightmare gara2 result nih. siap mimpi aku kena repeat matrix lagi...x ke teruk tuh.. pikir pasal FYP lagi.. kan hari tu, time aku hntr draf, ak lah org yg last hantr...dah lah due utk last draf ak p hntar 1st draf pny, x ke teruk tuh? bila time nak amik balik draf, buat yg final punya report, draf ak hilang ntah ke mana... so, ak xtau lah mana nak betul kan..mana yang perlu tambah... tp supervisor ak kata, xpe, hntr jer.. ak dengan berat hatinya.. angguk je lah.. padahal dlm hati rasa mcm x best je buat mcm tu.. ye lah.. main hntr je.. nak juga tgk tnda2 pen merah pada draf tu kan..baru rasa macam.... buat keje.. betul tak?? =)

ceta pasal draf dan final report ni pun ada...kisah nya.. time tu aku memang panas gila gila punya panas dengan ini satu member... nak buat hal..buat sndiri2 sudah lah..ni libatkan org lain..dia yg x sabar nak settle semua benda, dia yg risau mcm2 benda..ntah apa ntah lagi.. and last ktorg pun telibat... waktu amik draf ari tu..memang ak kecewa, sedih..dan perasaan yg sewaktu dgnnya...bila tgk riak wajah supervisor ak.. memang rasa macam.. x d berkati.. huhu.. waktu tu aku dah takut dah kalau ak dapat gred teruk utk FYP... tapi lepas sesi luah perasaan *chewah =P, nmpak spvsr ak senyum... huh, lega sikit... =)))

nih...ceta pasal current status ke apa ni??

ok, dah dpt rslt sekarang aku bengong plak nak isi borang spa.. ak xtau nak apply jawatan apa.. semua pun..hu hu.. wuat wa kecut perut woo.. nak pilih apa erk?? bak kata ex-rumet ku *dah jadi ex- sebb tak sebilik dah..rindu dia banyak2 boleh x kalau kita di offer keje tnpa apply apa2.. kan senang kalau mcm tuh.. haha!!

ummm... mcmn nak tambah duit poket hah?? duit...duit.... meh lah datang kt aku... aku dah kering nih.. duit...duit... aiyoyo.. mata aku x lama lagi bentuk ni la ---> ($_$)

jom buat sajak pasal $$$$$... hahaha!!!

0 comments: