Aku Mengidam Nak Makan dotdotdot

semalam kata rindu
hari ni x sangka kita bertemu
:)

kebetulan lah plak
bapa aku bawa balik ayam semalam
selama ni
asal balik dari pekan bawa ikan
kali ni ayam
nak tukar selera lah tu
hihi
dan
dan
dan
nak tau apa ak dah buat dgn ayam tu??
off course lah
benda yg aku teringin sangat nak makan tuh
tadaa..
:)


:)
tapi x secantik ayam kunyit yg aku curik dr mr.Google lah
sapa suh, org kata guna bhgian boneless
ak guna part paling byk bone
amik ko..part wings ak buat
org suh buat garing2
aku p curah air..
sikit je ye
alaa..melekat lah...xleh nak gaul
so alternetif nya..letak air sikit
hihi..

tapi kan..
U, U semua nak tau
apa komen bapa aku pasal ayam kunyit fevret aku ni??

"ko letak kunyit kah??....hish, mana ngam!"

sob..sob..kecik ati..
tp tgk bapa aku laju je makan
walau katanya x lapar sangat..
hehe
:)

0 comments: