Update Pendek

1.
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
walaupun agak lambat, but at least ter-wish gak selamat tu kat sini. maafkan saya kalau ada kasar bahasa ke..post pelik-pelik ke..buat korang tersinggung ke... ye lah, mana kita sedar buat kesilapan tu semua kalau takde yang menegur, kan..kot aku rasa ok jer, tp korang sebaliknya pulak...haa, tu yang nak minta maaf tu...

2.
Bicara Hati
urm...banyak sebenarnya nak post nih. tapi entah lah. ada sesetangah tu rasa macam tak perlu, lepas tu esok lusa rasa perlu plak. tengah dilema nak tulis ke tak nak. nanti-nanti lah. aku kaji balik konsep blog aku nih...nak pastikan perlu tak perlu aku tulis apa terbuku dalam hati aku. ecewah, macam apa plak kan...

3.
Lupa atau Tak Ingat
bila aku ingat-ingat balik, rupanya banyak pulak entri aku yang tergantung kan..yang kononnya ada 'to be continued'...haha, entah aku masih ingat tak sambungan post tuh. kalau tak ingat, kira halal ye...aku tak hutang apa2 post. apapun aku akan usahakan menyambung entri-entri tersebut. don't worry...

4.
Busy Dowh...
huhu...yup! raya lah katakan....

5.
Sampai ketemu lagi di entri akan datang...

0 comments: