nak tunggu sampai bila??

yang ni adalah kes ke dua terjadi kat aku. ex-roomate aku mesti tau kisah yg dulu, and thanks to her sbb dia dah teman aku menghantar 'si pesakit' ke hospital. thanks a lot!




kalau nokia jammed, aku tau mcmna nak urus. ceh, bajet terer. hanya.....jika nokia jenis simple lah. kalau yg dah komplikated punya series tu, ak tak pernah try lagi. ni kalau sony yg jammed..? aku tak berani nak usik apa2...takut jadi macam dulu plak.

kalau bukan sebab dia jam, aku nak update entry....tapi oleh kerana dia jam ak update jg entry tapi ceta dah lain. huh! tak pa...tunggu dia baik dulu lah ye sebab pic yg aku nak guna tu ada dalam dia...

so sekarang mood aku dah jadi macam ni...




meow meow~
nak tido lah

-_____-

2 comments:

Didi said... Best Blogger Tips

aiyakk.it happened again.sian.cmna la skrg T?mgkin blh tu nnt kita bawa service d SE centre cam ritu.

tity said... Best Blogger Tips

hoho..biarkan habis betri..sekarang da ok. hehe