Anda Punya Masalah Perut Buncit?



mulanya aku nak cari hubung kait antara pisang dan gastrik
saja curious sebab tiap kali aku makan pisang mesti pedih perut
apa pisang tu buat asid dlm perut aku tu bertambah ke?


tapi klik punya klik
aku terjumpa info menarik pulak
dan kebetulan aku semacam ada masalah tu
*ceh! kunun laaa*
iaitu salah satu tips menurunkan berat badan
yg menariknya lagi
cara ni sangat berkesan utk abdominal weight berbanding body weight yg lain
bukan lah x berkesan utk part badan yg lain
cumanya lmbat sikit lah kot reaksi dia
ok, ramuannya senang je
boleh carik dkt pasar


1/2 sudu teh serbuk kayu manis
campur


1 sudu teh madu

then mix mix
boil pula dgn 1 cawan air
agak2 dah ter-extract semua bahan baiknya
tapis air tu dan dibahagi 2
1 bhgian minum 1/2 jam sebelum breakfast
dan
1 bhgian lagi buat minum 1/2 jam sebelum tido

menurut info
barang siapa mengamalkan petua ini
beliau bakal kehilangan berat badan sebanyak 3 - 5 pounds (0.9 - 2.3 kg) dlm seminggu!!
TANPA
mengubah sebarang diet harian mereka
best x BEST tips ni??
let say digabung dengan exercise yg mantap
mau tak nya kurang 20 pounds (9 kg)!!!
ceh, tipu ja.
ayat last tu semuanya auta
jgn percaya
tpi boleh kot test kalau2 betul blh hilang 20 pounds
*kalau betullah hilang 20 pounds, berat aku tgl 39kg la...huh, kering sgt tu, xnak lah aku!*

nak join aku try resepi ni x?? jom2, tgk berkesan utk kita tak :)



info source: diet.lovetoknow.com
pics source: Google


3 comments:

Unknown said... Best Blogger Tips

petua bnyk..

tapi slalu malas nk amalkan ja...

Berat mkin naik nie..

http://fadthnwan.blogspot.com

tity said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
tity said... Best Blogger Tips

haha!
sama lah. sy tlh berjaya menternak lemak hanya dlm masa 6 bulan je.. nak me-nyah-kan 'mereka' semua makan masa bertaun2 :)