Satu Jam Itu Tidak Cukup!!

pada mulanya aku cuma nak update 1 entri. then terjumpa pulak satu giveaway...and aku pun, "nak ikut, nak ikut!!" sesudah melaksanakan tugasan, aku pun terasa nak edit itu ini sana sini. mula lah inspect pelbagai script sehinga mata naik juling dan akhirnya berhasil. see itu banner giveaway dkt sidebar. biasa saja tapi aku suka gaya itu. hi hi. *apakah?!*

dari blog penganjur giveaway, aku blogwalking sampai ntah ke mana. wah!! banyak cara dorang present blog ya. letak itu di sini, letak ini di situ. macam-macam. boleh bagi idea mcmna nak decorate blog saya. banyak juga contest2 dan giveaway yg seperti aku nak join tapi....tunggu lah bila ada masa. sedar tak sedar, aku start duk dpn laptop ni tengahari tadi, sekarang dah nak start main Cinta Kirana. ho ho. tenyata jika ber-blogwalking satu jam itu tidak cukup!!


0 comments: