30 Days Blog Challenge: Day 14

A TV show you’re currently addicted to

Ha ha. Walaupun dah duduk rumah, tv tak pernah juga aku ngadap 24 jam. Sapa tahan duk depan tv 24 jam? Ko memang terer lah….salute sama kau kalau ada….tak kejang ke bontot? Tak rasa nak demam ke tak buat apa…selain duk depan tv 24 jam ??
Tv ni bukan sesuatu yg meng-addict-kan aku kalau banding dengan laptop dan tenet. Owh! Duk depan laptop memang aku tak sedar dunia lah. Duduk 2 jam pun rasa macam 2 minit je..walaupun gitu, ada gak lah rancangan tv yang aku layan… so currently aku layan cerita Cinta Kirana - aku tak sabar nak habiskan sebab cerita dia dah makin boring, konflik tak sudah sudah! -, Hani - pengganti cerita Asmara…suka tgk bila watak Tajul kuar-, dan Putera Katak - oh yg ni awal tu je ikut setiap episod…skrg dah tinggal tinggal dah -
So, ni je lah rancangan tv yg aku banyak tgk...


0 comments: