30 Days Blog Challenge: Day 22

hello dunia!

hari ni merupakan hari yang paling menggembirakan buat mereka yg beragama Kristian, menyambut hari besar mereka - Christmas Day - ....Selamat Hari Natal untuk bloggers yg menyambutnya, yg sempat drop by di blog aku yg ntah apa-apa ni...itu pun kalau sempat..off course dorang2 semua busy hari ni. tengok saja pasar tamu hari ni. percaya tidak, dalam pukul 8:30 am dah lengang!! kalau kebiasaannya, waktu tu baru nak mula ramai orang...

so here i'm doing my blog challenge, yg sebenarnya patut di buat semalam...tapi sebab aku dok asyik pikir apa aku nak jawab, mcmna aku nak present...aku kepenatan. amik masa nak baring kejap kononnya..dan tengoklah, sampai ke pagi aku baring...hebat bukan.?

blog challenge semalam,

A letter to someone who has hurt you recently.

kertas yg cacat, zaman kuno pun x pakai kertas gitu.
kesimpulan, aku yg x pandai edit mcmna mau buat kertas.


0 comments: