Ada Bakat atau Aku Berminat ?

hohoho![lagak bunyi Santa pula]...best juga kan kalau kita ikut perkembangan para remaja sekalian. terasa diri ini awet muda pulak. naa...sebab dorang kan suka cuba benda baru segala..so ari ni aku terjumpa satu benda yang best daripada dorang2 ni semua. tak kisah kalau korang nak kata aku tak matang sebab ikut2 dorang ni. cakap lah apa pun...tak kisah.

benda ni menarik perhatian aku. semacam best untuk di cuba.



see..bukan dalam blog atau page forum saja boleh letak banner, dekat facebok pun boleh..
btw, dah lama kah benda ni?? tak apa lah. i'm just so excited to know it, so cerita kat sini...

actually benda tu terjadi selepas aku jumpa pictures yg di-komen oleh adik aku.. oh, sungguh adore her..sebab boleh menghasilkan karya ini. she just 16!






from her facebook pictures

so cute, di mata aku lah.

hal2 macam ni kan, buat aku terpikir...adakah itu semua adalah bakat seseorang? atau sebab minat so kau boleh hasilkan karya tu semua??

p.s.: i like the 1st pic


1 comments:

Burungman said... Best Blogger Tips

minat boleh dibentuk menjadi bakat.
bakat boleh menjadi hilang tanpa minat.

kedua-duanya saling memerlukan :)