memori dan sekarang

cerita:

dulu aku ingat mencari adik angkat, abang angkat, kakak angkat tu mcm 1 perkara yg mesti budak2 buat bila masuk lower form ni. org sibuk cari calon2 yg sesuai.. cari yg hensom, yg cute, yg cantik.. macam2 kriteria di senarai kan. huh..aku?? x cari siapa2 sebab aku malas layan suma benda tu.

tiba2 satu hari tu, rakan kelas ku minta data peribadi ku. konon nya ada org lain yg pesan. haha. aku pun bagi je lah. aku pun xtau sbnrnya apa perlu aku bagi. seperti biasa, besday, fevret food& drink, ambition, hobbies... tu semua antr benda yg aku ingat aku tulis. dan beberapa hari eh minggu kot lepas tu mula lah sesi perkenalan aku dengan sorang senior. haha

kalau di ingatkan balik, waktu tu aku x kenal pun siapa dia. aku agak2 ja orang nya drpd description yg dia bagi. huhu..nasib baik jugalah betul.. kalau x, malu aku. so, dari saat tu, aku dan senior ni just calling2 je... x ingat pulak apa yg berlaku lps tu. cuma yg aku ingat sgt dia dah menjadi adik beradik angkat aku.. K.O.N.O.N haha!!

few years after. haha.. dan perkara tu baru belaku beberapa hari sebelum ni, ak dan senior ditemukan kembali melalui facebook. cewah. macam apa jak. mula lah msg2.. and last tukar no fon. ceta2 balik zaman muda2 dulu.. menurut c senior ni, aku jual mahal. ayat2 dia langsung aku x layan. di ajak keluar aku x nak. huh? ye ke aku mcm tu dulu. aku x ingat pun. haha!! dipendekkan cerita, c senior pun mula lah ayat aku balik.. stat from d beginning kononnya. haha!! malangnya kekosongan tu dah terisi. sori lah ye. ko datang lambat. haha... jadi, skrg ni dia cuma jadi abang yg tak naik pangkat. H.a.H.a cian dia yee..


5 comments:

Cik Siti Hajar said... Best Blogger Tips

betui3..zmn skolah sume mcm tuh..
tp..kite booo lyn..hehehehe:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

cantik layout barumu ni deng...

Unknown said... Best Blogger Tips

ngee sian si abam senior tuh kan...
hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

lambatttttt
hehe

prasasti_puteri said... Best Blogger Tips

~haha..~
~siapakah?~