tajuk bebas

menyempat lagi bah aku post entry.. org sibuk2 study aku sibuk2 touch up blog page ku. haha. bertuah punya budak. ada masa x mau gunakan sebaiknya. nanti mengadu2 macam mau mampus x dpt jawab soalan. maafkan lah budak x seberapa betul ni ye..

ni lah konon hasil nya. hihi. mula tu aku mau guna pic sendiri utk banner atas tu. siap lah sudah ni aku letak.. tiba2 aku malu sendiri pulak tgk pic aku tertampang besar d atas. yg x tahan tu ak buat gaya 'ikan buntal'.. hehe, so aku tukar lah banner tu jd yg atas ni. suma sumber gmbr adalah dr pak Google. credit utk mereka2 yg terlibat. dan sorry gak sbb aku dah guna hasil karya korg. hihi.

sampai detik ni, dah masuk 24 jam.. malah lebih lagi, aku e.N.j.O.y huhu... xpa, lepas ni aku akan isi si Otak dgn benda yg sepatutnya.. siap sedia lah Sang Otak. haha!!

em.. beberapa hari ni, aku sudah terjatuh hati dgn cerita 'Sumpahan Bunian'. kalau dulu, asal ja ada si Puteri tu berlakon.. aku mesti xnak tgk. of coz lah dia sedap mata memandang.. nice wajah nya.. baby face kan. tp gara2 dia berlakon dlm cerita... opps ak xtau tjuk lah. yg dia pegang watak Puteri tu.. em, ak rasa dia gediX.. berlakon x natural. haha!! jahat x aku. tp dlm ceta yg bunian ni.. ok lah. boleh diterima. watak orang besar, matang... cuma yg aku x berapa suka ni.. skrip dia. macam ada benda yg tergantung. boleh tgh2 tgk ceta tu ak tny rumet aku "siapa tulis skrip ni?". huhu suka ati aku jak kan mau komen itu ini. cuba kalau dsuruhnya aku yg buat. hah, serabut lah mungkin jalan ceritanya..



wee... sempat lagi aku browse pasal ceta ni. actually nak cari pic jer utk d tempek kt blog aku ni eww bhs gue sudah bercampur aduk laaa.. tapi terbaca lah pulak yg ceta ni cuma ada 19 episod. dan hari ni dah yg ke 18. huhu. next monday kena tgk penyudah ceta ni.. x boleh miss. nasib baik lah tym tu ak xde paper. hikhik...

ptg td ceta tu berakhir dgn c lelaki (Adam) di panah petir sebab telah meninggikan suara trhadap sang puteri bunian (Hawa).. so agak2 apa the next scene ..?? aku rasa lah kan.. mesti Adam tu lumpuh, dan c Hawa yg dah cacat mukanya itu lah yg jaga dia nanti.. bukan bini no2 dia tu.. lps tuh baru lah c Adam ni sedar dan nyesal dgn apa dia dah buat... tengking2 dkt Hawa tu, kata Hawa ni buruk lah, mandul lah. dia sebenarnya dah dibutakan dgn sikap bini no2 dia.. dan minta2, cerai lah dia dgn bini no2 dia tu.. hahaha!!!! dush, xpun watak Adam mati mcm tu je. huhu.. tgk lah nnt ari isnin ni pa slot dia.

aku selalu tgk cerita separuh2..kalau bukan tgk ceta tu dr episod awal tp last2 tu aku x ikut, mesti aku tgk ceta tu pd episod last2 tp yg awal tu aku x ikut.. huhu, ceta Nur Kasih tu pun aku dah x tgk dah.

2 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sempat tgk sikit2 jer masa makan kat kafe ptg2

oh dia bunian tu rupanya... ku tak follow sangat

takder masa tgk tv ni

hehe

tity said... Best Blogger Tips

ala..aku pun baru minggu ni start tgk
kira dah ketinggalan zaman jg lah
hihi