30 Days Blog Challenge: Day 16

Your celebrity crush.


Ho ho ho. I have none. Semua celebrity aku nampak biasa saja. Tak pernah ada crush dengan sesapa pun. Ummmmmmm…….. Si Galang lah kot. Tu pun sebab aku admire kulit wajah dia. Halus bangat!! Lecheeen gitu. Semacam tiap hari buat facial. Oh, andai saja kulit wajahnya bisa beralih ke wajah ku…

Tapi serius, aku tak ada crush dengan manamana selebriti. Zaman muda muda dulu ada lah. Sapa ntah pelakon taiwan tu. Aku dah lupa nama dia. Ahli kumpulan F4 tu… waktu tu kan dia main watak rambut nenas dalam…..hah! Tengok.. tajuk cerita tu pun aku dah lupa. Oh ingat dah! Meteor Garden. Kalau tak silap time tu semua girl tak lepas tengok drama tu. Siap beli set CD lagi, aku? Oh…tgk dkt tv sudah… advance lagi siap tgk MG II lagi mereka..aku kalau tak silap dalam tahun lepas baru tgk..ke taun lepas lepas lagi..tgk online…so here is my celebrity crush. [ceh yg lapok punya]


grab this pic from [here]


0 comments: