kakiku sakit...

malas sdh ak mo buat week, week...day, day tu..
yg pasti sekarang week 2, day 4..

dulu aku pernah chat dgn kawan ak punya kawan. dia cakap, sesetengah perkara tu baik x pyh bagi tau c kawan..pandai2 lah. ya, ak pun buat mcm tu juga.. tapi mcm nda sedap hati pulak. dan..kalau bagi tau pula, mesti akan jadi macam2.. tp ak mau bagi tau jugak. then, i've to prepare for the possible outcome.. (~_~)

funny oo ak dapat msg, org betulkan BI aku...sudah tu status update d FB lagi tu..kin malu betul!
tu lah..masuk U ni x guna BI langsung. BM jak memanjang.. sbb majoriti pelajarnya melayu kan...Universiti Tolong Melayu lah ktakan..hihi... whatsoever. sedih juga sebenarnya sbb BI aku dah merosot baa... huk huk huk (T.T)

em.. malas mo ceta pjg2.. xda mood. bukan xda mood sebab c kawan, tapi sebab praktikal ni. environment mmg best...tp ada partner x best. huh!! layan jak laaa

p.s.: kasut flat tp kaki sakit mcm pki heels

1 comments:

Fatt Chin Choy said... Best Blogger Tips

cakap jak tp guna bahasa lembut lah kan
hehe