pagi yang indah



pagi tadi aku bangun seawal 630 pg
awal ke..haha korang mesti bgn lbh awal dr aku, kan..
alaa.. awal lah tu bagi aku..
lepas bangun tuh
aku stay
*padahal baru teringat nak buat course validation yg tarikh tutup nya 8hb
lepas tu, teringin nak tengok sunrise
sanggup tunggu nih
daripada gelap langit tu..sampai lah dawn
hehe..hepi dah ni
ye lah, sepanjang aku duk tpt baru ni
x pernah lagi aku tgk sunrise
ni lah 1st time nye aku tgk
dah lama tu...aku duk kt meja
yg kebetulan dekat ngan tingkap
sambil tunggu, sambil merenung nasib
*haha, padahal aku ngah blogwalking, layan picture blogger utk contest
tunggu, tunggu, punya tunggu
aihh? aspal lama benar nak sunrise nih..?
dunia dah terang dah
aku dah boleh tgk jalan, bukit bukau dan hutan2 depan tu dah
tp, sunrise tak muncul2 lagi..
xpe, xpe..tunggu lagi
dkat pkl 8 mcm tu
baru lah muncul sunrise..
snap, snap..... dan edit
tu lah dkat atas tu hasil nya..
hehe
hariku dimulakan dengan sinar mentari yang sungguh mbahagiakan
(^^,)

0 comments: