s e m a l a m

semalam I called U, U tak answer
U kata U keluar pegi dinner

=)
[mencari emoticon utk di-insert dlm entri ni, tp last2 surrender dan just letak smiley yg simple tu]

semalam pegi Mid Valley w/pun dah lewat kan..pkl 11 pg baru nak kuar dari Puncak Alam ni.. well kira lewat lah tu..pejalanan nak g KL bukan dekat..lain lah kalau drive sendiri, x sampai sejam kot sampai..*kalau bawa dgn km/j yg teramat tinggi lah.. =)

ok, tujuan pegi MV tu sebab ada job fair.. nak usha kompeni mana best nak join..tp hampa sbb semua kompeni tu xda kaitan dgn bidang y aku amik..huhu...baru terasa teramat lah susah nak cari kerja. post x banyak utk bidang aku.. *ye ke?? sapa amik engineering tu, mmg hepi lah semalam..budak2 accountancy/finance pun banyak gak... apa lg? IT, multimedia... hoh, bidang2 tu memang banyak... bidang aku? huhu jd tutor kat kolej2 swasta je kot..hehe

ok, dah puas mengusha tu, terus kan pulak pejalanan ke..... balik hostel lah. mana lagi. xleh nak merayau sakan, nanti xda bas nak amik balik hostel... dlm pkl 5 lbh tu dah naik bas dari Pasar Seni. disebabkan ktorg lambat sikit naik, xda lah tpt duduk utk aku yg kecik ni..haha kecik ke? bla bla bla....boleh plak aku rasa nak tido w/pun tym tu ak tengah bediri.. ada 1 masa tu aku siap nak jatuh sebab dah telelap ckit... nasib je lah bas tu mcm nak brek..so cover sikit lah gaya2 nak jatuh tadi...

hoho... yg x best nya time tu.. jam.. jam gila gila punya jam..yg biasanya naik bas dr Pasar Seni tu nak ke Shah Alam boleh amik masa 45-60 minit ja, tp smlm amik masa smpai 2 jam setengah.. ho ho dah lah bediri kan... memang menguji kesabaran aku betul... dalam bas tu ak dan rumate ak sibuk pikir nak serang sate kajang bila dah sampai Shah Alam nnt. siap nak oder 20 cucuk sorang, nak mintak nasi impit tu 2 pinggan sorang.. tu tanda2 orang tension dah tu.. ha ha

dah smpai tu, ktorang pun terus je cari sate kajang. tapi oder 10 cucuk je. dah dapat tu.. ho ho laju je sumbat sate2 dalam mulut. first cucuk, x sampai 5 saat, dah habis. macam org 1 minggu x makan.. dah sampai cucuk ke 4 tu, slow dah sikit..and last boleh sumbat banyak 6 cucuk je.. ha ha. ada hati nak oder 20 cucuk sorang. memang terlantar kalah ular sawah lah kalau banyak tu. and last, lebih tu ktorg bungkus, dan blah utk amik bas ke Puncak Alam pukul9 mlm. ni bas terakhir..kalau terlepas bas ni, alamat merempat lak ak dgn rumet aku kat Shah Alam ni..

so, sampai PA dalam pukul 10mlm..balik tu, buat apa yg patut, dan..... zzzzzzZZZZZZZZZ


rupa org kelaparan


heh? nasi impit ada 3?


rumate aku yg hepii


uuuiiiinnnaaa!!!

0 comments: