oh, kecewa..

dont judge the book by it's cover - kadang benda ni x betul juga. tapi bila firasat kita kuat mengatakan 'judge the book by its cover' then..benda tu memang betul. sebagai contoh, masa aku tunggu bas nak balik Puncak Alam tempoh hari..waktu tu memang dah lewat..lambat sikit boleh tertinggal bas balik PA dari Shah Alam.. ak waktu tu still ada kt Pasar Seni lg.. nak d jadi kan cerita, tgh aku dan rumet ak tunggu bas nak ke SA, lalu lah driver tu depan kami..ada 2 orang, yg 1 tu jalan dengan gagah nya.. lirik mata pun mengancam *suka hati je ak guna pekataan tu.. then yg sorang lagi tu..lemah lembut. aku dah aim dah yg lemah lembut tu bawa bas dgn lemah lmbut gak. yg lagak gagah tu plak dia jalan dulu, so paksa lah naik bas yg lemah lmbt tu.. so pendek kan ceta, memang dia bawa lemah lembut.. hadoh!! memang hangin jg lah aku dn rumet ak tu.. ayat tak baik for sure dah x dapat kawal dah.. pejalanan yg ko kira sempat nak kejar bas dr SA ke PA tu...hancush!! smpai SA dlm 9 lbh..hoho..

tapi kadang 'dont judge the book by it's cover' itu juga betul. contohnya.. aku dengan bangganya memuji bakat yg ada pada ayim mentor tu..ak kata sora dia best, rupa dia...nice ke? ak tak perati sangat, tapi ada lah kot sipi2 muka commercial dia tu, kalau x xkan lah boleh masuk mentor, ye x?.. then...semua2 tu hancush bila ak tgk mentor semalam.. ho ho.. ak nak tarik balik suma puji pujian aku tu... dia x sesuai lah ak rasa nak rock2 gaya tu.. itu bukan rock nama nya.. itu.... hee xnak cakap lah. nt memalu kan. ak xtau lah pulak lagu 2nd dia bawa mcmn sbb ak x tgk, tapi memang aku kecewa lah dengan dia nih. ak rasa lbh baik dia nyanyi lagu balada ke..r&b ke.. nak rock2 ni.. x sesuai laa.. haaaiiiiiiyaaaaa *memang kecawa habis nih..

huh!! do yr BEST la ayim.. persembahan ko semlm ak rasa bukan the best.. ak xtau lah ko gemuruh ats pentas ke apa kan.. tapi... ADUUUH!!

huh!! fullstop!

0 comments: