Contest Menang T-Shirt @ Lompat Tikam Blog


aku bukan jenis yang selalu ikut contest, tapi ni.. Miss Zie hasut...dia ajak join ikut contest ni..lagipun macam menarik gak kan..syarat pun tak lah susah benar nak ikut..simple je..lagi, tak rugi apa pun ikut contest kan..kot aku menang, boleh buat t-shirt jalan2 raya nanti..hihihi..

seperti biasa, kalau dah namanya contest...mesti ada benda yang korang kena buat kan..macam Peraduan Power Root, kena lah beli produk power root, sesetengah tu kena lengkapkan slogan.. *aku paling tak suka nak isi slogan...harap2 kontes ni xde..

ok,
syarat pertama: link contest.
contest yang dihasut oleh Miss zie ni, dia jumpa kat web Gengblogger yang mana contest tersebut adalah contest julung kalinya *kalau tak salah tafsir dibuat oleh encik blogger yang hensom kat Lompat Tikam :)))

syarat kedua: fevret entry
banyak2 entry yang ada kat Lompat Tikam tu..aku paling minat yang...hoho, ternyata banyak juga ya, entry dalam blog Lompat Tikam...sampai aku tak tau nak pilih mana satu..tapi ada satu entri ni menarik perhatian aku: Artikel Tentang Masturbasi yg Informatif. SEBABnya?? bukan lah kerana aku ni pengamal masturbasi ke apa...cuma selama nih aku tertanya2 dengan info yang aku pernah baca.. some kata sex bagus, boleh buat terapi. tapi ari tu aku dapat emel kata sex tak bagus..selain sex, melancap pun tak bagus. bagi aku melancap dan sex tu macam adik bradik, meransang benda yang sama. kalau ada org kata sex itu terapi, maka melancap pun satu terapi jg kan... tapi kenapa ada org kata sex dan melancap tu tak bagus??? so dgn baca artikel tu, aku dapat lah jawapan semua persoalan aku tuh... dan prinsip untuk baik buruknya satu benda tu senang iaitu 'ikut dos'.. ya, sama juga dgn kopi kan... pengambilan yg terkawal, baik kesannya...sebab kopi ada antioksidan. tapi kalau banyak, tak baiklah kesannya sebab banyak kafein dan boleh buat kita dehydration... betul kan? :)

syarat ketiga: blog presentation
hoho, ni aku lemah sikit nak bagi komen ni. jujur, aku tak pandai sangat bab menilai2 nih. ok, aku try jadi pengkritik ye... hehe.
blog Lompat Tikam ni..dari segi hiasan segala, bagai satu blog yang serius.. simple, senang nak baca, xda benda contras yang mengganggu mata readers dan itu bersesuian dengan isi kandungan yang... aku kira infomatif. berkaitan dengan isu semasa, tidak kurang juga dgn hal2 diri si encik blogger tapi bukan hal peribadi macam yang ada dalam blog aku :P walaupun hiasan blog aku kata bagai serius...ada juga selitnya entri2 yang buat anda tersenyum...so, dont judge book by its cover. elemen serius dan jenaka itu membuatkan kita tidak bosan, membuatkan kita terus menanti ayat-ayat seterusnya, atau kata lain "eh, nak folo la blog ni.." :) kesimpulannya, blog Lompat Tikam ni, menarik.

syarat keempat: banner


syarat kelima: hasut tiga blogger
hoho...sebab aku tak jadi jurujual adalah ketiadaan talent nak persuade dorang beli barang aku..hihi.. apa kaitan?? ok, oke...aku tag mereka

syarat keenam: ikut encik (optional)
walau encik kata optional, aku tetap anggap ni sebagai satu tugasan juga dalam contest ni.. hihi :)

eh, takda slogan kan... hihi..best nya :) :) :)

*bekurun aku nak siapkan tugasan Encik Amin ni...

1 comments:

Encik aMin said... Best Blogger Tips

tenkiu sbb sudi join... dateline dah dekat ni... :)