kau buat hatiku cair....

lagi lagi ketinggalan..
kesian betul lah aku ni
bila aku teruja sangat dengan satu benda tu
rupanya cerita tu dah lama..
apa pun, nak share gak..
maafkan lah aku ye..
meh, meh tengok benda cute ni



[pic source]



orang dah lama dah tau benda ni..
kalau tak silap dalam 5/6 bulan yg lepas lagi
aku plak...baru je tau ada benda kiut ni
GERAM tengok benda2 ni tau
macam nak beli semua je buat collection..
tapi...ada constrain la..
dah kerja nanti, boleh lah borong banyak2
ummm...
bila lah aku nak kerja ni ye??






antara cik cik penjual pin bunga kain ni:

2 comments:

dd dudu said... Best Blogger Tips

hehe tity jual laaa, sy dah x jual daaa, busy2 sangat ni, hehehee

tity said... Best Blogger Tips

huhu..ye ke? em, insyaallah suatu hari nnt akn jual benda2 kiut mcm ni..