30 Days Blog Challenge: Day 1

A photo of yourself and a description of how your day was


Photo? This should be the intro purpose..kan kan. Yah, mau kenal lebih rapat kunun. Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal pun tak cinta juga. Rasa mau buang buang saja. Haha. Ok stop!!


How was my day then? Urm…miserable I think. Tak happy langung day one challenge aku nih. Patutnya aku lebih bersemangat, lebih banyak aktiviti sebab nak post kat sini kan..haha! Perlu kah untuk post something aku kena buat sesuatu yang bukan rutin aku? Be yourself, sudaah..

Apa jadik ngan diri aku sehingga aku rasa awful? Huh!! Biasa lah perempuan ni ada sixth sense kononnya…firasat tinggi. Cewah. Macam lah aku boleh predict something will happen…macamlah aku ni seorang fortune teller. Tak lah. Cuma jiwa aku ni ada kacau sikit untuk day one ni. Macam-macam aku pikir. Tak tau lah aku patut pikir tak benda tu. Dan sometimes aku rasa aku patut lepaskan semua benda tu. Tapi untuk lepaskan aku tak rela. Huh!! Orang kata bila hati kata macam tu, that means itu lah yang sebaiknya untuk diri kita…tapi bila kita menafikan apa hati kita kata..so kita akan merana.. Ye kot..tapi aku belum sedia untuk lakukannya…dan aku tak pasti jika hati aku ni betul. Huh! Tolong lah hati. Relax relax sudah. Jangan pikir banyak boleh tak??

Sebagai akibatnya, aku layan blues lah untuk day one ni. Tidoooooooo memanjang. Bila tido jiwa tenang sikit. Bangun je mesti rasa gloomy. So tido lah balik. Tenang gitu :P Owh. Tak sukanya day one ni. I need something to boost me up!!! TOLOOOOOONG!!!!!!


0 comments: