30 Days Blog Challenge: Day 13

Your favorite musician and why?


Bila cerita hal hal yang berkaitan industri seni ni…aku lemah sikit. Aku tak berapa nak update dengan gosip-gosip dorang. Kengkadang minat dengan satu satu artis tu sebab lagu dia best ke…sebab watak dalam drama dia lakon tu best ke…sebab dia miliki satu benda yang aku minat ke…um, macam tu lah. Tak pernah nya nak minat sebab rupa. Untuk soalan ni, my favorite misician….ntah lah. Semua aku suka selagi lagu dorang best-best. Tapi tak best pulak kalau aku jawab ntah kan.. Macam tak best lah game ni jadi nya. So I choose Faizal Tahir. Bukan sebab dia lelaki so aku pilih. Sebab aku pernah datang dia nyanyi atas stage hari tu. Suara dia live lagi best kalau banding yang dah rakam punya. Itu bagi aku. The way dia perform hari tu best. Feeling duuh! Lagi paling best, sebab dia main gitar. Hi hi. Hensom tak hensom aku no comment. Tak pandang sangat bab paras rupa..yang penting bakat. Hi hi.


yeah..habis dah hutang..kan hari tu mula challenge 3/12... ni lah semua kerja tertangguh tu. all post in a day. sungguh licik kan! :p


0 comments: