adopt me, please...

makluman: title english tp entry BM =))

cerita:


ak tgh depress.. ak nak support dr org tua *bukan nenek tua si bongkok tiga ya.. aku nak berada dlm environmet famili skrg.. huhu malangnya famli aku nuuun jauh merentasi laut cina selatan. ada sesape nak adopt aku x? *start dah homesick. ke ada sesape nak amek ak sbg adik angkat.. tp, klu nak bt akak angkat tu, xnak lah ku.. sbb nt aku btambah stress, nak kne handle masalah adik ak lah pulak..

kadang tu rasa mcm nak skip je fasa hidup ak skrg... nak terus ke alam kerjaya. xyah nak fikir byk..*huh, ye ke? at least lah xyah nak baca buku, hafal itu ini..*aish, keja pun kena membaca gak la tp bukan lah utk menjawab soalan kan.. mmm~ jeloznya tgk makcik tu, rilek je..xyah nak risau pape.. teringat pula ayat makcik tu tym borak2 dgn dia "bah, belajar lah kamu, saya tau perasaan kamu tu" so aku kena tabah... *kejap je lg. taun depan dah nak hbs..nak buat bisnes buat lah haya..

huhu~ ade gak terpikir...aku ni dah salah amek kos ke? waah dah sem 7 baru nak sedar ke? sungguh dahsyat gadis ini ya. apa pun, kaki aku dah lama jejak dalam kos ni..alang2 mnyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. semua ni DUGAAN... harus tabah!

untuk hari esok, ada test lagi utk subjek yg lain. yg ni parah sebab berkaitan dgn act. subject ni enjoy sebenarnya, tp mgkin aku rasa bnda ni terlalu fakta, so aku tak minat sangat. klu just utk tahu tu, boleh lah..utk mengingat hukum hakam yg terdapat dlm act tu.. sila lah jgn berguru dgn aku ye.. alamatnya dapat ajaran sesat lah korang nt.


P.S: huhu post yg ke3 utk hari ini kalau x silap. terserlah ke-depress-an ku.

2 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku jd atok angkat blh?

tity said... Best Blogger Tips

hehe bolh gak..
atok kan glongan tua, n lg bpengalaman..

so, btl ke nak jdkan sye cucu angkat ni?