keterujaan ku

~bangun pagi, gosok gigi..
cuci muka dan sarapan pagi
jangan lupa mandi pagi
nanti muka tak berseri~~

huu...itu lagu versi aku, x ingat lah lirik yg sebenar.

ya, aku sdh lakukan itu semua..hihi..tp kalau bukan kerana keterujaan aku nak g test pagi ni, huh..tengah hari kot baru aku mandi. *oopps! kantoi. haha..abaikan fakta itu

cerita:

aku d beri masa 3 hr *start jumaat ptg tuu utk ulangkaji subjek yg nak test ni tp aku just starting the revision last night. *huh?! ya..itu lah aku. perasan ada otak yg canggih dlm menghafal infomasi, perasan yg aku ada extra sense dlm study, kononnya aku boleh ingat suma benda dgn sekali imbas shj.. ya, sungguh perasan kan aku memiliki kebolehan sedemikian. malangnya aku tdk punya otak seperti Einstein. sungguh genius org itu.... *apa aku merepek nih? hehe

sambung ceta td..so, aku pun stay up mlm td..dekat pkl 2 pg mcm tu, aku dah x larat nak digest sebarang info. so aku pun say gud nite kt suma org, dan tido. tp tido ku x tenteram.. sbb x hbs stdy lg. kalau ikutkan timetable sebenar, hari ni ak ada kelas kul 8.30 yg merupakan test utk sbjk yg ak beljr ni.. aku pun bersiap lah awal, dgn hrpan aku ada masa nak cover info2 yg aku terlepas mlm td sblm g kelas

tp aku heran, knp rumet aku rilek jer terdampar atas katil.. dia dah hbs stdy kot, xde benda nak d risau. lps tu, tgh ak bersiap td *kononnya ak mcm terdengar pesanan rumet ku itu utk kejutkan dia pkl 730. aku pun kejut kan lah *rumet baik kan aku..

rumetku: eh, kelas pagi ini kah? bukan petang nanti, pkl 3??
aku: oh, ya kan..aduh semangat betul aku *kenapa aku bolh lupa.
rumetku: baguslah semangat
aku: aish ni bukan semangat..ini sdh tersalah masa

kerana keterujaanku itu *yg sebenrnya kelupaanku, kini aku sudah pun berbau seperti bunga...dah blh g dating daa...haha!!

yea yea boleh study lagi.. STUDY STUDY STUDY

3 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhuhu... bagus plak ko ni deng..
semangat..
aku plak ada kelas pukul 11 n now, 10:21am..
aku still mcm x percaya..
hahaha...
dengan muka baru bangun n blum mandi
aku terlupa aku ada kelas pkul 11...
huhuhu..

nyway, gud luck ko punya test syg...

tity said... Best Blogger Tips

haha..tp last2 aku 'bekebun' plak
2 jam tu aku layan
dasyat..

thanx dear..

Didi said... Best Blogger Tips

limpas222...tiba2 gue terjmpa anda d blog,..ehehe..t..gue ikhlaas tuu ckp psl semangat...

p/s:ko mmg rumet yg baik pun dari dlu kini dan selamanya...syg kammuuu banget niii..maafinn kdg gue emo..hikhik..hormon nda stabilll...mo kawen kali so that it will stable..hehehe...=)