tisu mana?

naah..lepas sudah paper aku. tapi baru 1. ada 4 lagi.
so far..huhu no comment lah pasal paper aku hari ni. mau kata ok..macam x ok. mau kata x ok.. macam.. tia* ok. haha. naa malas lah mau fikir. aku cuma harap x repeat paper jak. lulus kira syukur. teett.. x bercita2 langsung aku ni. ya lah. dah lepas. aku mau buat apa lagi. doa lulus saja lah. org lain mungkin akan terus bjumpa dgn lecturer.. ngadu2 xleh jwb.. buat muka kesian dorang. well, sendiri mau ingat lah kan. aku sedar, ak x stdy elok2.. jadi sendiri mau tau lah. stop ceta sedih murahan ini. haha

seperti kebiasaannya, kalau aku d landa 1 perasaan yg x besh ni, aku mesti cari coklat. haha. tp ak x jumpa coklat. jumpa roti telur dan teh tarik je.. ok lah. mulut sudah diberi kerja utk mengunyah, kalau x mesti mlm ni aku tido. huh! sikit2 mau tido. marah ckit tido. tension ckit tido. merajuk ckit tido. hepi x pulak mau tido. ak pun xtau lah...

hehe, cerita sebenarnya pasal makan ni.. maaf ya sudah tersasar sedikit dr landasan hihi tgh menikmati makanan berasaskan telur tu aku t'dgr org bersin. huh! mencari lah aku ni konon. pusing kiri kanan..x jugak jumpa siapa yg buat. tup tup org depan pulak yg buat. dah lah merokok kan..asapnya tu menghala tpt aku. dush!! mau saja aku sumbat rokok tu dlm mulut dia, tutup hidung dia. suka sgt kan dgn asap.. geram aku. heh, tersasar lagi. tau x dia bersin d mana.. menghadap makanan yg di hidang utk pelanggan. dah la x tutup mulut. ish!! habis lah tersebar semua virus2 dia tu. dia bersin bukan sekali..berkali2..tempat yg sama. eeiii tolong lah. hilang selera aku makan. ternyata lah iklan d tv tu x beri kesan sgt kan. ka..org ni yg x pandai sedar2 pasal kebersihan ni. malas ambil tau kan..sedang kan benda tu utk kebaikan dorang juga. nanti bila sudah sakit teruk, yg kira2 mau mati sudah.. baru mau sedar. ceeeh... x baik ni cakap pasal sedar2.. aku x juga pandai sedar yg study last minute tu x baik. hahaha!!!

k lah. lain kali aku merapu lagi. tuuttt..

*tia - tidak

2 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku customer tu aku mintak ganti dah

tity said... Best Blogger Tips

malangnya kan..
tu.. hidangan mknan yg byk2 tu..
xreti nak describe la..
'nasi campur' punya lauk pauk tuu
hihi dpt byngan x??