u're rejecting me??

aku..dalam proses mengurangkan harta karun ku. memandangkan aku akn berpindah ke kampus baru, tapi masih di bawah jagaan universiti yang sama, jadi harta-harta ku juga harus dihad kan kuantiti nya. tambahan pula ini merupakan semester akhir ku. untuk memudahkan perjalanan balik kampung ku nanti d hujung sem, aku pun menge-pos harta2 karun ku. masuk yg petang tadi, adalah trip ke-3 aku hantar barang. aku punya 3 bungkusan utk d pos menggunakan pos laut (sea mail) 1 pos laju, dan 1 pos ekspres. sudah selesai mengisi borang, yang pada ketika itu aku isi dengan pantasnya memandangkan kakak post office tu dah membebel nak balik rumah, almaklumlah jarum pendek dah tunjuk nombor 5, aku pun angkatlah bungkusan2 ku ke alat penimbang *hee sebenarnya kwn aku yg angkat sebab aku masih isi borang lain.. tetiba kakak tu..

"eh, mana boleh hantar macam ni. Amat(bukn nama sbnr), boleh ke hantar mcm ni?"

"eeeeeh mana boleh. jahanam lah"

"tak boleh dik. mana boleh hantar macam ni. Ni lah contoh-contoh bla bla bla..." *ak x ingat apa kakak sorang lagi yang menyampuk tu cakap..

huh..ya lah..aku bawak lah balik bungkusan aku tu..nah!! aku bungkus cantek2..siap bagi tali segala...hehe..hajat nak perli, tapi salah sendiri...

ish!! tak puas hati. apsal x boleh. apa ingat kalau org bungkus, x jahanam lah box aku tu?? huh!!! sama saja laah...xda beza. bungkus atau x, tetap akan koyak rabak, terburai isi2 box aku. huh!! aku PANAS!!


before


after

0 comments: