aktiviti cuti midsem

ew..lama jgk aku x post entry kan. well, xda cerita lah. hehe. bukan apa.. yg lain semua cerita biasa2 je.. kerja rutin, xkan lah nak post jugak kan. yah, walaupun aku kata ni adalah diary ku, tapi tak lah bermaksud semua cerita aku nak masukkan dalam ni...aku harus selective. cewah!!

ok, ok.. cuti ni, aku pergi majlis kahwin kawan kepada rumet aku..tempat nya adalah dkt sungai besar. kira nya tu adalah first time aku bersiar2 selain daripada kL..haha... dah lama duk tanah ni pun x pegi mana2 lagi. sungguh kesihan kan aku..

ok, nih adalah pics2 yg berjaya di snap oleh rumet ku.. aku?? hoho, x berkesempatan, dan x pulak membawa kamera ku. so, enjoy the pics..


en H dan pn S
14 Feb 2010


amik berkat pelamin..khikhikhi ^__^


ak yg belum ready


at last, dgn rumet ku

2 comments:

miSs Zie said... Best Blogger Tips

ba ko bila??bulih ak pla yg bgmbr dplamin..hahahaha

tity said... Best Blogger Tips

hoho.. ak kena tunggu si kawan lah..sabar jak ko aa ^___^