entah apa apa entah

beauty-fool Cinnamon

--cinnamon kan, kalau masuk dalam masakan ke, sup ke..apa2 je lah yg kena, pasti buat masakan tu sedap. kira macam pelengkap rasa lah kan.. hehe, apa kaitan ni? aku nak kata benda lain sebenarnya.. haha!! --ok, kalau kita tgk girl cantik kan, senyum pun manis.. mesti kita bayangkan, girl tu elok je kan. xde slack. mesti hati kita nih terpikat. tapi cukup kah tengok benda tu je?? cukup kah sekadar tgk muka, CHINESE look, dan bulat macam MOON?? mcmn kalau girl tu beauty but fool? mcmn kalau girl tu, xlah mcm cinnamon pun... yg kita anggap boleh jadi pelengkap rasa masakan tapi sebenarnya memahitkan lagi rasa? ew.. entri apa ni? ntah lah...faham2 jak kamu sana. =)

aku bangga? aku simpati?

--setiap orang x lari dari masalah. bila masalah tu terlalu besar, pasti kita memerlukan bantuan dari orang luar. x kira lah bantuan jenis apa... kalau sanggup dengar pun dah cukup elok bagi kita utk kurangkan beban d dada.. tapi, kalau dah meluah tu lebih2, aku pun naik bosan juga dengar. lebih2 lagi kalau luahan tu sebenarnya sekadar untuk menarik perhatian org, yg sekarang ni ko tgh handle benda besar..huhu.. tulung lah... bikin meluat lah, kak...
--lagi jenis orang yg meluah perasaan, macam masalah tu besaaaar sgt.. macam dia seorang ja tanggung... apa, ak x risau pasal benda yg sama? tapi, pandai2 lah kawal... ada otak, try lah solve problem tu.. kalau asyik merungut pasal benda tu.. mcmn mau ke depan? macam mana mau 'level up'?

i have thousand loves to spread..

mengingat kembali, 2 thn setengah yg lepas, apa aku buat dengan Lebah aku? urm?? kalau ak x silap, lbh byk diam. dah aku jenis tu, nk bt mcmn... sentiasa berkepit kah aku? huhu... dah long distance rltnship, mau bekepit apa.. romantik kah aku? haha.. di bilang 'aih, xkan panggil aku kau pulak. x best la' ada lah... urm.. mgkin aku x punya thousand of love to spread.. tu yg kapel pun macam x kapel org nampak.. haha!! wei, yg penting hati, ma.. ak memang sayang Lebah aku... tapi.. ak sengaja xmo tunjuk. nanti si Lebah x adventure terbang mencari hive yg aku duduk.. haha!!
apa2 ja lah kamu.. memang macam tu kot org yg baru 'melekat' ni.. x boleh berjauh, magnet terlalu kuat. kasih syg terlalu byk untuk di luah.. every moment should be kept as memory, snap a pic whenever have a chance, its precious time...
jeloz kah aku? lalala~~ xda lah, x jelos pun

0 comments: