maksudnya ???

mak bapa aku borak2 dkt ruang tamu..then ak terdengar.. "anak si..." ak tanya bapa aku, utk kepastian "anak sapa, pak?". "anak si Boy (bukan nama sebenar)"....

hoh?! baru 7 bulan ak x balik kg, bini kazen ak, Boy tu dah beranak?? dulu ak jumpa dia perut kempis je pun...xde ciri2 org tgh dalam 1st trimister pun... huh!!?? musykil2.. tp ye lah, kot time ak jumpa dia dulu tu bulan ke-2 ke..besar mana je lah pregnant 2 bulan kan..dia pun jenis kurus org nya..kecik dari aku.. hehe.. hoho, no wonder lah dulu dia kata ubat dia makan tu vitamin utk org mcm dia..lepas tu makan benda pelik2...tp ak x terpikir pun dia tgh ngandung ke apa waktu tu..sbb ak tgk gaya dia mcm budak.. haha!!

actually itu cuma pembuka cerita... isi nya nih, bawah ni...

ak xtau lah..ak ni teringin sangat ke apa kan..tapi ak rasa ak x sedia lagi nak kearah tu...hoho. sungguh ngeri ok..utk aku yg tak pndai matang2 nih. x tau lah. ke ak ni ada split personality agaknya..kejap mcm ni, kejap mcm tu..ak pun dilema jgk dgn keadaan ak skrg ni..

ok..hari tu ak buka tv je..kuar rancangan ni.. Mencari Menantu... aih..apa kena lah siaran tu teruja sgt nak jumpa aku..tp aku tgk gak w/pun dah skerat jalan rncangan tu.. then bbrp hari lps tu, ak buka blog, tgk list update blogger lain..ada gak pasal perkahwinan.. eehh! apasal lah isu2 sedemikian mengejar aku ni? p mana2 pun jumpa isu tu..KAHWIN.. then tadi ak buka update facebook, kwn sekolah aku buat notes pasal senario perkahwinan... aiiih.. ni nak suruh aku kahwin ke apa nih? petanda org nak datang minang ke? aiiihhhhh... ak tau la ak dah habis blaja.. tp ak x nak kawin lagi nih... walau ak tau kawen tu besh!! ha ha.. gatai na..

tunggu je lah ak post kad jemputan kt blog ak ni..hu hu..agaknya bila lah tu ye..? 5 thn akn datang?? 3 thn?? 2 thn?? who knows.. gRRr.. ngeri pulak pkir bnda2 mcm ni. i'm not ready OK.

0 comments: