kemerapuan bukan si ikan kerapu

berhari hari aku fikir, siapa lah gerangannya kontek aku d pagi hari, yg ketika itu aku masih diulit mimpi. kenapa tidak, kalau penting teramat sangat, mesej saja? ak pula malas nak buat panggilan balas..memandangkan kredit aku juga teramatlah terhad ketika ini..jadi, aku beranggapan itu semua cuma salah panggilan. just ignore it. tapi, hairannya dua hari berturut2 panggilan tu di buat. malangnya semua panggilan wrong timing. aku tengah busy menyelerakkan dapur mak aku... haha

ok, debaran yg dulunya cuma berfrekuensi rendah kini semakin meningkat pada kadar...entah hertz...haha. every hour i checked my handset whether there was any new msg or call...tp xda. just now, aku klik2 handset aku tu rupanya dah full inbox. padan x nak bunyi langsung handset ak tu. lepas delete bbrpa msg...masuk lah 1 msg ni yg telah trigger penigkatan frekuensi debaran aku tuh..skrg dah kurang sikit but still not burst sebab debaran tu x vibrate ke tahap maksimum..haha..something telah menghalangnya dari terus bergetar hingga ke tahap itu.

looking some photos of him..make me..entah rasa takut nak jumpa. mungkin sebab some of my memories still remain in me and i guess same goes with him..or may be not. ntah. dont like this feeling. merencatkan pemikiran aku saja..syuh!! pergi jauh2 wahai prasangka...buat dek dgn segalanya..andai sudah tercatat begitu takdirnya, i have to face it walaupun perit.. ho ho ho... this is feeling stuff..i shouldnt write it...

whats next?

0 comments: