Cute-nya...Oh Ya Kah CUTE?

baby and me

current top activity: browsing...*browsing apa ntah aku pun xtau

seperti biasa kerja yg ak buat biasanya akan meleret ntah dari mana ke mana sehingga lah mata aku pedih2...bayang huruf pun dah macam nampak tak nampak....kepala dah mula sign nak off suis, baru aku nak brenti jumping dari situ dan situ ke sana sini...

pada mula nya kerja ku cumalah mencari cara2 nak letak share buttons kat bawah post macam yg U, U semua buat...aku dah klik dah petak kosong untuk applikasi tu yang mana kita boleh jumpa kat edit post bagian page element tu kan...tapi still, x juga kuar2 benda alah tu...co cmne erk nak buat semua tu?? dah naik juling saya klik sana sini nak cari setting untuk itu tauuu..

ok, disebabkan ke-tension-nan aku dgn hal tadi, aku pun masuk lah FB...hiburan lain yg juga memerlukan daya tahan bijik mata nak pandang skrin...but at least lah kan, x se-stres nak cari2 ni..

klik klik punya klik, ak terjumpa lah pulak budak batch adik aku tym sek, dah kawen da dia..hoho. tapi itu ak x heran lah sebab dorang adik beradik rata2 kawen awal...dan ada yg dah ada anak pun walau umur baya aku... *uiks, x berbelit ke bahasa aku tu? ada faham???

daripada hal kawen2...boleh plak aku nih ter-ada idea yg tak berapa genius...nak banding2kan anak dorang beradik...mana kiut..? yg tu yg ni..?? kebetulan kedua-dua sepupu itu sama jantina; perempuan...mak dua2 sama cute *well dah beradik kan... rupa ayah je lain2...hehe tetiba...terbaca plak bbrp komen...off course lah komen dari kawan2 juga...and for sure lah kawan dia kawan aku gak... *apakah motif aku menerangkan semua fakta ini? then rata2 memuji anak nya kiut...

tapi,
apsal ak tgk biasa je erk? memang lah rupa baby org slalu kata cute...tapi ak xda lah plak nak ada perasaan cute dgn baby tu... adakah aku akan menjadi mummy yg brutal kelak?? hohoho...

dengan ketidakpuasan hati ku ini...aku pun browse lah pic baby cute.. nak tgk sejauh manakah level cute pada baby tu aku letak..haha..sangat bercita rasa tinggi kah aku? sungguh bahaya ye punya perasaan itu...hihi..cuba teka level yg akan ak letak pada laki aku plak cmna... ??? mmm...

dah dah... xyah lah nak pkir...dapat laki buncit dan botak pun xpe, yg penting boleh bagi aku $$$ *haha mata duitan betul!!!

ok, ok...
browse punya browse..aku rasa yg ni adalah definisi baby cute untuk aku....

sangat menarik perhatian aku, oke!!
:)

p.s.: nak cari movie Baby and Me...

0 comments: