Guna Jari Pun Boleh

anda punya masalah rambut?
rambut mengerbang macam sabut?
haha...
ak bukan nak iklan apa lah
just nak share masalah ni
and off course lah masalah rambut kan..
apa?!
U, U semua ingat I x perlu jaga rambut ker??

"alaa..ko kan betudung x pyh lah nak pikir2 pasal rmbut ni..bukan org nmpk pown"

oohoo!!! purleeessee..

esok lepas sanding, laki ak tgk rmbut ak mcm sabut kang cabut dia....
sorang2 lah aku malam tu nt ye.. *oopss telebih sudaaa

ex-housemate ak kata rmbut ak lawa
huhu, tapi ak rasa rmbut dia lagi lawa
licin..terurus
ak ngadu rmbut aku nipis
ex-housemate ak kata
dia suka rmbut aku
xyah nak guna banyak shampoo
huhu..kes bejimat, ye lah kot boleh pakai pesen rmbut aku nih
tapiiiii
tak ke nampak macam botak..??
rambut ciput tuu je kat pala ni
I pun tak lalu nak tengok..
:P

dah macam benda ak guna
dari hal conditioner, hair mask, hair serum segala
macam2 brand juga telah ku try
dari jenis murah...sampai lah ke mahal punya
*tiipuu lah, x penah beli yg mahal2 pun
tapi rmbut aku...tetap gaya tuuuu jugak
nak buat apa lagi ye dgn rambut ak nih?

ntah iklan bhs apa aku amik nih..

banyak2 video ak browse, ak rasa nih paling funny
perlukah aku menggunakan rejoice
untuk mendapatkan rambut sedemikian rupa?





pssst!!
iklan ni jadi isu plak dkt youtube tu
aku...no comment
*chet!! mcm lah iklan ni ak yg buat nak bg jawapan artist mcm tu
kita tau knp iklan sedemikian wujud di Malaysia, bukan..?
:)

2 comments:

Didi said... Best Blogger Tips

hehehe..mcm tau ja siapa yg ckp nda pyh guna shampoo mhl2 kan..hihihi :P
tp kita ni mampu yg biasa2 ja kan t..:)


p/s:rindu ko...

tity said... Best Blogger Tips

haha...
so mgkin ak kena gna shampoo mahal2 lah ni kan..

yeah, rindu ko juga..
:(