30 Days Blog Challenge: Day 20

The meaning behind your blog name.


blog header suatu ketika dulu

Blog ni aku wat time aku boring. Ntah aku pun tak ingat bila…mungkin setahun lebih yang lepas lah kot. Pikir punya pikir nak letak nama apa, aku pun pilih lah suka suka. Seperti sedia maklum, suka suka tu sama lah ertinya tak serius kan. Macam…sesaja..tak da niat apa pun. Waktu tu pun memang buat blog sesaja je. Bukan sebab nak earning nuffnang ke, nak sebarkan maklumat ke, nak jadi popular ke…x ada niat apa. Saja untuk mengisi keboringan dan seperti nak menaip something yang lain daripada assignment. Lebih kepada nak luahkan apa-apa perasaan kat sini. Sebab waktu tu kan tak banyak follower, so beranggapan takda lah orang nak baca. Even gtu, banyak gak perasaan aku yang tak tertulis kat sini. Kot ada stalker..habis lah nama baik aku kan. Haha… emm…btw, itu lah maksud blog name aku. TAK ADA MAKSUD. Ha ha ha!


0 comments: