Berita Taylor Swift Hilang

Taylor Swift hilang? Siapa culik? Siapa?

from [here]

Actually bukan Taylor Swift yang hilang. Berita berkenaan beliau. Urrm, artikel sebenarnya untuk lebih tepatnya. Aku suka letak kata nama 'berita' bila artikel itu tertulis di dalam surat khabar.

Hari tu aku jumpa artikel pasal Swift ni. Aku baca sikit saja sebab takut pening. Well ketika itu aku dalam kereta bapa aku. Sampai rumah, aku bawa akhbar tu dan letak atas meja. Hari ni, bila ingat balik pasal Swift, aku cari balik akhbar tu tapi malang, helaian berkaitan beliau dah tak ada. Uuumm, dah kena buat bungkus ikan masin lah tu agaknya. Kempunan aku nak baca.

Sebenarnya aku tartarik dengan isu dia buat lagu hasil inpirasi daripada kisah cinta dia. Kisah dalam satu2 lagu tu ada kaitan dengan ex-bf dia. Tapi kalau aku tak silap Swift beri 'no comment'. Mungkin ada komen tapi aku tak sempat baca habis artikel tu. Tak tahu sepenuh nya isi artikel. Hu hu. Maafkan saya.

Macam best kan. Buat puisi berkaitan dengan kisah cinta kita. Jom try….walaupun aku tak ada bakat dalam berpuisi. Kalau nak baca puisi yang merosakkan bahasa, sila…. Tapi aku tak pasti bila aku akan buat. Tunggu sajalah bila aku post di sini.