sudah gila kah?

semalam aku type entry aku bekenan perasaan..yg ada kaitan dgn topik perbualan dj HOTfm.. tapi, last2 aku just save it as draft sbb....aku rasa macam x sesuai utk d baca secara umum. hehe...macam pelik ja ayat tu.. some we have to keep it, walaupun berat hati ni memendam tapi utk kebaikan semua pihak.. jangan ada kontroversi timbul, yg boleh binasakan hubungan sesama manusia.. hihi...

ok.. aku terpikir, boleh kah kita kawal, the way otak kita berfungsi? macam... "moksha" ha? am i using the right word? yaa.. ak rasa macam kita sebenarnya ada kebolehan tu.. ke aku sorang je rasa.. hihi.. korang tau x, aku rasa otak aku ni tersekat pengaliran impuls nya.. ak x boleh berfikir mcm aku berfikir zaman2 sekolah aku... dulu aku rasa, ak boleh think out of the box..sekarang? kalau itu infonya, itu juga lah ku terima. kenapa hah? dan.. aku x boleh 'twist' info tu utk jadi output yg 'gempak'... mana perginya kebolehan ku itu? tolong lah.. adakah otak aku sudah tua??? and those who still playing with numbers, please dont stop it.. sbb.. itu lah yg boleh buat otak kita awet muda.. risiko korang utk cepat lali adalah kurang berbanding dgn mereka2 yg x main dgn nombor.. hihi, aku lah salah sorang golongan 'tua' itu..

ak tetap rasa.... ada cara utk mengawal otak kita berfungsi.. aku sudah gila kah?? hehe.. betul lah. tapi aku x boleh express 'pengalaman' ni.. ak takut, kalau aku kekal buat apa yg sekarang aku buat, korang nampak aku mcm zombi lah pulak. tp dgn cara ni ja info2 tu x kan lari dari otak aku. haha *sedang membayangkan sekor zombi pegi dewan peperiksaan utk jawab soalan

sudah lah kamu melayan kepelikan aku nih.. dah.. dah.. pergi la baca blog org lain pulak.

1 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab sekarang ko dah terbiasa cam tu kot
kena latih balik ler otak tu