Am I the 70th Lucky Follower??

YES I am...untuk blog Firhan Abqari. :)
Lucu ni...
eh eh, bukan lucu yg itu..
Lucu dalam istilah aku sebab benda ni buat aku keep having a big, very big smile
First time ni ada luck untuk acara2 macam ni
Waaahahaha..... (terus baca horoscope, mana yg suit dgn situasi aku..Libra atau Virgo)


Ok, sempena aku jadi 70th follower utk blog Firhan Abqari, aku diberi award yang akan ku letak di sidebar. Then, aku juga akan menerima sedikit sumbangan daripada Firhan Abqari iaitu presentation wallpaper yang original di reka sendiri oleh beliau dan....ada hadiah misteri .. :) [<---copy ayat drpd blog beliau]. Those yg terasa macam unlucky tu, dont worry sebab Firhan Abqari juga buat award utk follower blog beliau yg ke-77, 88, 99, dan 111.

Jenguk jenguk lah blog Firhan Abqari..kot korang adalah the next lucky person. :)




ayattiadakaitandenganisudiatas: Lagu Linkin Park dah makin slow kan, mcm Waiting For the End. Tp ok jgk walaupun sedikit lentok... :)


3 comments:

Didi said... Best Blogger Tips

dah tua,tula makin slow.hehehe.mungkin tiba masa beramal kali.hihi.

anyway,congrates 70th lucky follower..

tity said... Best Blogger Tips

ya lah kan. xda tenaga sdh mau lompat2..

:) thanks!

Lovely Bella said... Best Blogger Tips

tahniiaahh!!!