Ketagihan

Sejak aktiviti itu aku lakukan tempoh hari, aku berasa gian untuk melakukannya lagi dan lagi. Kepala aku juga ligat berfikir gaya baru yang boleh aku lakukan. Mahu begini rupa kah? Mahu lentok begini kah? Sungguh aku rasa, TAK TAHAN!!

Oits! Pikir apa kamurang hah? Aku cakap pasal ni lah.

INI:



naah, bertambah dah koleksi aku. Mungkin tak lah sama dengan yang terjual di kebanyakan blogshop (dari segi kekemasan maksud saya) tapi, aku sungguh gembira dan enjoy lakukannya. Aku rasa, aku cuma perlukan sedikit lagi bahan untuk melengkapkan nilai komersialnya.

Jeng jeng jeng!

mahu buat corak lain kononnya tapi rupa macam
tapak sulaiman lah pula.


5 comments:

miSs Zie said... Best Blogger Tips

buatkan aku macam ni jugak!!!tapi blakang dia mau ada pin...hehehehe

tity said... Best Blogger Tips

haha...bulih ba. tp nt ko tolong promote kalau aku buka bisnes.. hihi.. :)

miSs Zie said... Best Blogger Tips

blh2!!!aku ok ja tu promote2 ni..

badmintonwestonteam said... Best Blogger Tips

Follow aku balik ba hihi
Ni link aku
http://adf.ly/YINd
klik “skip ad” sblh kanan atas slps 5 saat ah hihi tq

~NieZa~ said... Best Blogger Tips

wuwuwu..cantik..cantik..cantik!!!